شناسهٔ خبر: 224195 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از بازنشستگان اداره کل

آذر شرقی به مناسبت گرامیداشت هفته خانواده و تکریم بازنشستگان، آیین تجلیل از همکاران پیشکسوت اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی با حضور مدیرکل، معاونین و جمعی از کارکنان برگزار شد. 

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، بابک نجفیان مدیرکل راه و شهرسازی استان در مراسمی که به مناسبت هفته خانواده و تکریم بازنشستگان برگزار شد، با تبریک این ایام به تمامی همکاران پیشکسوت اظهار کرد: این جلسه بهانه‌ای است برای عرض خداقوت و تشکر صمیمانه از اقداماتی که شما عزیزان در طول سالیان متمادی انجام داده‌اید. شما بهترین و بیشترین زمان عمر خود را در سنگر خدمت به مردم و در فضای اداره سپری کردید و امروز وظیفه ماست که قدردان این ایثار باشیم.

وی در ادامه با آرزوی سلامتی و موفقیت برای بازنشستگان در مرحله جدید زندگی‌شان، به اقدامات انجام شده جهت حفظ ارتباط مستمر با پیشکسوتان اشاره کرد و گفت: در راستای تکریم شأن همکاران بازنشسته و بهره‌مندی از خرد جمعی آنان، اتاقی ویژه برای پیشکسوتان در محل اداره کل اختصاص یافته است. این فضا بستری برای همفکری، تبادل تجربه و برگزاری جلسات مشترک خواهد بود تا پیوند میان نسل جدید کارکنان و پیشکسوتان حفظ شود.

در بخش پایانی این مراسم، با اهدای لوح تقدیر و شاخه‌های گل از زحمات ارزشمند آقایان؛ علی سلطان‌بیگی، داود فیض‌اله‌زاده، ابراهیم واحدی و جواد قربانی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، تجلیل به عمل آمد و از نقش موثر خانواده‌های آنان در همراهی با اهداف سازمان قدردانی شد.